חבילת מיתוג לעסקים: למה זה טוב?

חבילת מיתוג לעסקים – במאמר זה נבין את חשיבות בחירת חבילת מיתוג לעסקים בכדי ליצור מיצוב, חוויה, ומעטפת שיווקית אחידה וכוללת לעסק לחצו בכפתור וקראו את המאמר

חבילות מיתוג לעסקים

מהו מיתוג עסקי?

ישנם שלל של מושגים ביניהם חבילת מיתוג לעסקים, מיתוג עסק, מותג, מיתוג עסקי… מאיפה מתחילים? ומה זה מה?

אז ככה: מיתוג עסקי אינו לוגו… מה? כן. לוגו הוא שילוב של מילים וסמל שיוצרים לנו סמליל – לוגו.
סמל הכוונה לאייקון או צורה או דימוי וויזואלי כמו ה ‘וי’ בלוגו של נייקי , כמו ה’נמר’ של יגואר’ ישנם לוגואים דרך אגב המורכבים ממילים בלבד כמו הלוגו של קוקה קולה שם הלוגו הוא טיפוגרפי בלבד (מעוצב בטקסט)

מותג הוא ההשפעה של המיתוג על הלקוחות, מה גורם להם לפעול ולהרגיש כלפי המוצר או השירות שלכם, אנו יכולים לכוון לצרכי הלקוח ולמאוויו ולפנות ולגרות אותו ולשכנע אותו באופן וויזואלי ע”י יצירת הבדל ודימוי שיצור זיהוי, ליצור חוויה ובסוף תחושות שיצרו אצל הלקוח תחושה ורגש זהו מותג, את המותג אנו משיגים בין השאר מלבד תוכן גם באמצעות מיתוג רעיוני ומיתוג גרפי שיבטא את המיתוג הרעיוני.

מיתוג עסקי הוא הדרך שבה נבסס את השלב הבא לאחר שיש לנו שירות או מוצר, בדרך זו אנו נבדוק איך נשפיע על הלקוחות, מהם חושבים על השירות/מוצר, מה היתרונות והתכונות המובילות של השירות/מוצר שלנו, מה הערך המוסף שלנו והתועלת שהלקוח מפיק מהעסק שלנו!

קחו לדוגמא את חברת קוקה קולה המותג שלהם יוצר חוויה, הפרסומות שלהם הם נטו חוויה באה לומר:
קוקה קולה : לאהוב את החיים! טעם החיים! כלומר באמצעות משקה מוגז יש לנו חוויה, המשקה הזה מלווה אותנו במקומות שבהם אנו חיים, בסביבה שהחיים שלנו קורים, במסיבה,באירוע משפחתי, בטיול… חשבו מה הייתה חברת קוקה קולה אם לא היה לה מיתוג ומותג כל כך חזק ומשפיע? האם היא הייתה מצליחה? חשבו על המתחרים שלה כיצד הם רחוקים ממנה מרחק רב.. 
קוקה קולה היא חברת ענק שהבינה עוד מימי הקמתה שמיתוג ממצב אותה וממקם אותה במקום ה 1 – שיש להשקיע מילארדי דולרים במיתוג ולשמר את זה בכדי להמשיך להיות מובילים בתחומם.

מיתוג עסקי יוצר אמון!

בשטח יש עוד המון עסקים שדומים למה שאתה עושה, איך אתה יוצר את האמון? איך אתה משכנע את הלקוח שהעסק שלך הוא הנכון עבורו?
התשובה: ע”י מיתוג עסקי שיוצר תודעה עסקית לגבי הערכים של העסק שלך, מיתוג עסקי הוא בעם מיתוג רגשי! מה הלקוח מרגיש לגבי המותג שלך? בשביל להגיע לרגש יש מיתוג גרפי שפונה לאותם מקומות שעונים על חוויה ותחושות, גרפיקה ומיתוג גרפי פונה לצד הימני של המוח שבו הרגש, המרחב, הויזואליות נמצאים- באמצעות עיצוב גרפי וחבילת מיתוג לעסקים שאנו מציעים תוכל לממש את האסטרטגיה ולבטא אותה באופן תקשורתי ללקוח שלך.

למה לבחור ב- חבילת מיתוג לעסקים?

כי מיתוג גרפי משפיע! כי כאשר אדם רואה משהו חדש, משהו שונה, משהו אסתטי ואחר, הוא חווה חוויה, הוא מופתע הוא מתרגש, הוא אוהב את זה, בחבילת מיתוג לעסקים שלנו יוכל הלקוח שלך למצוא כרטיס הביקור או הפלייר, או הפולדר שלך, או אתר האינטרנט שלך- אם הוא אוהב הוא מזדהה אם הוא מזדהה הוא רוצה גם! הוא רוצה את המוצר או השירות שלך! זה מה שעיצוב טוב עושה עיצוב גרפי משכנע, עיצוב גרפי יוצר זיהוי, עיצוב גרפי יוצר נוכחות ומודעות, עיצוב גרפי יוצר חיבור, עיצוב גרפי לעסק שלך פשוט מגדיל תנועה לעסק שלך!

היום השיווק של עסקים קטנים כגדולים השתנה, העולם שנו השתנה, הכללים נמתחו, החוויות הנדרשות שונות, הלקוח הוא לקוח שונה! היום הלקוח יודע מה הוא רוצה ואיך הוא רוצה ובלחיצת כפתור פשוטה הוא גם יכול להשיג את מה שהוא רוצה או להשוות בין המתחרים השונים…

בעצם הגישות שהיו קיימות לשיווק בעבר חלקן כבר הפכו ללא רלוונטיות ואלו שעדיין רלוונטיות ההצלחה שלהן צנחה בכ-60% (לדוגמה טלמקרטינג) היום יש לנו שווקים שפעם לא היינו נותנים להם את הדעת אך הם כוח קנייה מהותי ובעל השפעה החל מילדים ועד לגיל הזהב הגיל השלישי- שאליו היום אנו פונים אליהם כצרכן מהותי וחשוב לקיום וקידום העסק.

אם פעם היית צריך ללכת לסופר ברגל או בתחבורה ואז לחצות את הכביש ולעשות סקר מחירים, הרי שהיום בקליק אחד פשוט אתה יכול לקנות לעצמך מה שאתה רוצה וזה יגיע אליך עד פתח הבית תוך 2 ימי עסקים, או שתוכל לעשות השוואת מחירים באתרים כמו זאפ ודומיו.. ולהחליט!

היום ללקוח יש את הכוח להחליט מה טוב לו, ויש פחות מקום לעסק להציע לו מה שיש. היום עלינו לתת ערך ללקוח בכדי לשכנע אותו, ליצור תדמית ומיתוג גרפי ותודעתי שלם לשכנע אותו.

באמצעות חבילות מיתוג לעסקים ניתן ליצור את המעטפת הגרפית שתשעשה זאת, היום הכול אינטנסיבי יותר ותחרותי יותר ועלינו כעסקים לדאוג לשירות ומוצר טוב אבל גם למיתוג עסקי מנצח ומוביל ובעיקר ייחודי שיעשה את העבודה ויעזור בשכנוע הלקוח לבחור בעסק שלנו ובשירות שלנו למרות ובזכות המחיר.

בעולם שבו השוק רווי בעסקים בתחום שלך מיתוג עסקים הוא קריטי ועליך להשקיע בחבילת מיתוג לעסק שלך בכדי ליצור מיתוג עסקי שימנף את העסק שלך בתקשורת העסקית הקיימת, וייתן לך נוכחות ויזואלית במדיה השונה, החל מעיצוב ניירת משרדית ולוגו ממותג, ועד לעיצוב פלייר, מודעות בעיתונות, עיצוב ונוכחות בפייסבוק, עיצוב מוחשי שיתן את הטון בפני הצרכנים שאליהם אתם פונים.

מה הופך מיתוג עסקי למוביל?

הדברים הבאים הופכים את העסק שלך למותג ויוצרים מיתוג עסקי מוצלח:

עצבו לוגו מקצועי

  • הפכו את הלוגו שלכם לחותמת מיתוגית – בכל פריט ואמצעי שיווק שאתם נוקטים בו לפרסום העסק אפשר לקרוא כאן על עיצוב לוגו מקצועי.
  • הגדירו את החזון והערכים של העסק שלכם – תהיו ברורים בנקודה זו דעו תמיד לאן פניכם מועדות, לאיפה אתם רוצים שהעסק שלכם ידיע? איך הוא ישפיע? מה החזון שלכם לגבי העסק? מה התועלות של המוצר או השירות שלך? מה הלקוחות הקיימים שלך מרגישים לגבי העסק שלך? איך אתה רוצה שיחשבו עליך לקוחות חדשים? ובכלל השוק שצורך את המוצרים או השירות שלך? מה היעד העיקרי שלך?
    אם יש לך עובדים בעסק או בחברה וודא שהם יודעים שהערכים השונים חשובים לך והם חוק בל יעבור כך שהם יוכלו לעזור לך להפיץ את המותג.
  • בחר בחבילת מיתוג לעסקים – וצור נוכחות ויזואלית מנצחת במקורות פרסום רלוונטיים אל תפזר סתם תקציבים במקומות שלא עשית שיעורי בית ובדקת שהם עובדים בתחום העיסוק שלך, אם אתה עסק של יבוא ושיווק סביר להניח שתצטרך עיצוב פולדר, קטלוג, ומכירות של סוכנים, אבל אם אתה עסק קטן או בינוני שנותן שירות שאתה יודע שאנשים מחפשים אותו בגוגל אז שווה לך להשקיע כמה שצריך בעיצוב אתר שיווקי שיגדיל לך את המכירות והפניות, ובפרסום בפייסבוק או בגוגל. בקיצור דאג לנוכחות ועיצוב גרפי במקומות ובתוצרים שאתה צריך ולווא דווקא במקומות שאמרו לך.. אין מי שיודע מה שצריך לדעת על העסק יותר מבעל העסק עצמו ובעל המקצוע.

אנו נשמח לעמוד לרשותך ולתת לך מענה וויזואלי ועיצוב גרפי לדפוס ועיצוב לפרסום העסק שלך בערוץ השיווקי שתבחר אם זה: עיצוב לוגו, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב פליירים או מגנטים, עיצוב מודעות לעיתון, עיצוב אתר אינטרנט, עיצוב לפייסבוק, או כל עיצוב גרפי לשיווק העסק שלך.

פנו אלינו ונשמח לתת לך שירות ועיצוב אישי ל 077-4420749


About the Author