למה כל כך חשוב להשקיע ולעשות עיצוב לוגו מקצועי בחברת מיתוג?

למה כל כך חשוב להשקיע ולעשות עיצוב לוגו מקצועי בחברת מיתוג? מאמר זה מפרט איך עליכם לבחור מי יעצב עבור העסק שלכם לוגו מקצועי שאותו אתם רוצים ודמיינתם עבור העסק שלכם, מה משרד מיתוג בודק ואלו שאלות הוא שואל בכדי לעצב עבורך את הלגו המקצועי והמושלם ביותר לעסק המדהים שלך

למה כל כך חשוב להשקיע ולעשות עיצוב לוגו מקצועי בחברת מיתוג?

לאחרונה עיצוב לוגו מקצועי הפך לביטוי מוכר. היום, רוב בעלי העסקים מבינים את חשיבותו של עיצוב לוגו מקצועי לעסק וגם אלו שהיססו, מגלים לאט לאט את הצורך המהותי לדאוג למיתוג – בכדי להניע את העסק לשלב הבא.

עיצוב לוגו מקצועי – למה אתם צריכים את זה?

עיצוב לוגו מקצועי לעסק הוא הקו המפריד בין חובבניות ואלתור לבין חזון ברור ומובהק, ודיוק באסטרטגייה השיווקית של העסק. עיצוב לוגו מקצועי הוא הפתיח להפיכת העסק או החברה שלכם למותג, לאחריו תוכלו ליצור מיתוג גרפי ועיצוב זהות תדמיתית, שיעטפו את מערכת השיווק שלכם, קטנה כגדולה, ויסייעו לכם ביצירת החומרים השיווקיים הנדרשים, כמו עיצוב לדפוס, פרסום באינטרנט ועוד.

השימוש הנכון בלוגו

עיצוב לוגו מקצועי בצורה נכונה, יהיה כזה המותאם ישירות אל בית העסק ומאפשר לפתח ממנו את כל העיצוב הגרפי הנדרש. את הלוגו עצמו, נטמיע במערכת השיווקית בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. כך, אם יש לקוח שזקוק למיתוג של חברת הייטק אז, נדאג לו למערכת מיתוג עסקי ויזואלי השונה ממיתוג לעסקים בתחום הנדל”ן או מיתוג למשרד עורכי דין. במידה וקיים עסק שערוצי השיווק שלו הם בתערוכות בארץ או בחו”ל, נדאג למיתוג גרפי מתאים הכולל עיצוב פולדר עסקי, עיצוב רולאפ, עיצוב תערוכה, עיצוב מסכים ועוד. לעומת זאת, אם מדובר במיתוג עסק קטן בו ערוצי השיווק שונים, אנו נדאג לעיצוב מודעות עיתונות, חבילת מיתוג בסיסית, עיצוב פלייר, עיצוב מגנט וכדומה.

עיצוב לוגו מקצועי בחברת מיתוג
עיצוב לוגו מקצועי בחברת מיתוג

תהליך עיצוב ומיתוג גרפי

כפי שציינו, בחירת השפה הגרפית הנכונה לכל לקוח מבוססת על הגדרה נכונה של הצרכים – לפני שניגשים בפועל למיתוג או עיצוב לוגו. אין ספק שבחברת מיתוג ופרסום מקצועית, ידעו להגדיר ולאפיין את הצרכים ולתרגם אותם לוויזואליות מרתקת, אך רק לאחר שידאגו לברר מול העסק מספר שאלות מהותיות:
• מהו חזון העסק שלך?
• מה היתרונות של השירותים או המוצרים שלך?
• מיהו קהל המטרה שלך?
• מיהו הקהל הצרכני הקיים בעסק שלך וכיצד ניתן להמיר אותו לאבן דרך במיתוג העסקי?
• מהם ערכי החברה?
• מה אתה רוצה שיחשבו, יאמרו ויעשו כשישמעו על המותג שלך? ועוד.

בשלב הבא, לאחר הבנת ערכי החברה והמסרים שהעסק רוצה לשדר בתקשורת השיווקית:

  • אנו מתרגמים את הערכים והמסר לגרפיקה וויזואלית שיווקית ברורה
  • אנו מבצעים סקיצות ושולחים מגוון הצעות עיצוב ללקוח
  • לאחר מכן אנו בוחרים כיוון ואותו מחדדים עד לרמה הכי גבוה ומדוייקת
  • משם והלאה אנו מטמיעים את המיתוג הגרפי החדש בכל פריטי השיווק והעיצוב השונים

תרגום הערכים והמסרים לשפה גרפית

בשלב הבא, לאחר הבנת ערכי החברה והמסרים שהעסק רוצה להטמיע בתקשורת השיווקית, אנחנו:
• מתרגמים את הערכים והמסר לגרפיקה וויזואלית שיווקית ברורה
• מבצעים סקיצות ושולחים מגוון הצעות עיצוב ללקוח
• בוחרים עם הלקוח את הכיוון המועדף ואותו מחדדים עד לרמה הכי גבוהה ומדויקת
• ולסיום, מטמיעים את המיתוג הגרפי החדש בכל פריטי השיווק והעיצוב השונים

אם כן, תהליך המיתוג בכלל, ותהליך עיצוב לוגו מקצועי בפרט, חייבים להיות מותאמים אישית לכל עסק, על פי המאפיינים והצרכים שלו הייחודיים לו. רק כך ניתן לייצר בידול וליהנות מיתרון מהותי מול המתחרים.

לפרטים נוספים על מיתוג עסקי, עיצוב לוגו מקצועי, מגוון שירותי עיצוב וחבילות מיתוג לעסק צרו איתנו קשר עוד היום: 077-4420749


About the Author